Precourse to the PeC3 Summer School on Introduction on Numerical Modelling with Differential Equations

Download statistics - Document (COUNTER):

Klein, O.: Precourse to the PeC3 Summer School on Introduction on Numerical Modelling with Differential Equations. Hannover : Institutionelles Repositorium der Leibniz Universität Hannover, 2019. DOI: https://doi.org/10.15488/6428

Selected time period:

year: 
month: 

Sum total of downloads: 660




Thumbnail
Abstract: 
Precourse to the PeC3 Summer School on Introduction on Numerical Modelling with Differential Equations
License of this version: CC BY 3.0 DE
Document Type: Other
Publishing status: publishedVersion
Issue Date: 2019
Appears in Collections:Fakultät für Mathematik und Physik

distribution of downloads over the selected time period:

downloads by country:

pos. country downloads
total perc.
1 image of flag of Germany Germany 194 29.39%
2 image of flag of Peru Peru 167 25.30%
3 image of flag of United States United States 71 10.76%
4 image of flag of China China 18 2.73%
5 image of flag of Russian Federation Russian Federation 16 2.42%
6 image of flag of India India 14 2.12%
7 image of flag of Brazil Brazil 14 2.12%
8 image of flag of Poland Poland 13 1.97%
9 image of flag of France France 13 1.97%
10 image of flag of Iran, Islamic Republic of Iran, Islamic Republic of 10 1.52%
    other countries 130 19.70%

Further download figures and rankings:


Hinweis

Zur Erhebung der Downloadstatistiken kommen entsprechend dem „COUNTER Code of Practice for e-Resources“ international anerkannte Regeln und Normen zur Anwendung. COUNTER ist eine internationale Non-Profit-Organisation, in der Bibliotheksverbände, Datenbankanbieter und Verlage gemeinsam an Standards zur Erhebung, Speicherung und Verarbeitung von Nutzungsdaten elektronischer Ressourcen arbeiten, welche so Objektivität und Vergleichbarkeit gewährleisten sollen. Es werden hierbei ausschließlich Zugriffe auf die entsprechenden Volltexte ausgewertet, keine Aufrufe der Website an sich.

Search the repository


Browse