Topic Study Group No. 2: Mathematics Education at Tertiary Level

Download statistics - Document (COUNTER):

Giraldo, Victor; Rasmussen, Chris; Biza, Irene; Khakbaz, Azimehsadat; Hochmuth, Reinhard: Topic Study Group No. 2: Mathematics Education at Tertiary Level. In: Proceedings of the 13th International Congress on Mathematical Education 2017 (2017), S. 381-386. DOI: https://doi.org/10.1007/978-3-319-62597-3_29

Repository version

To cite the version in the repository, please use this identifier: https://doi.org/10.15488/5208

Selected time period:

year: 
month: 

Sum total of downloads: 118




Thumbnail
Abstract: 
[No abstract available]
License of this version: CC BY 4.0 Unported
Document Type: Article
Publishing status: publishedVersion
Issue Date: 2017
Appears in Collections:Fakultät für Mathematik und Physik

distribution of downloads over the selected time period:

downloads by country:

pos. country downloads
total perc.
1 image of flag of Germany Germany 80 67.80%
2 image of flag of United States United States 23 19.49%
3 image of flag of China China 4 3.39%
4 image of flag of Austria Austria 2 1.69%
5 image of flag of No geo information available No geo information available 1 0.85%
6 image of flag of Uzbekistan Uzbekistan 1 0.85%
7 image of flag of Taiwan Taiwan 1 0.85%
8 image of flag of Sweden Sweden 1 0.85%
9 image of flag of Netherlands Netherlands 1 0.85%
10 image of flag of Sri Lanka Sri Lanka 1 0.85%
    other countries 3 2.54%

Further download figures and rankings:


Hinweis

Zur Erhebung der Downloadstatistiken kommen entsprechend dem „COUNTER Code of Practice for e-Resources“ international anerkannte Regeln und Normen zur Anwendung. COUNTER ist eine internationale Non-Profit-Organisation, in der Bibliotheksverbände, Datenbankanbieter und Verlage gemeinsam an Standards zur Erhebung, Speicherung und Verarbeitung von Nutzungsdaten elektronischer Ressourcen arbeiten, welche so Objektivität und Vergleichbarkeit gewährleisten sollen. Es werden hierbei ausschließlich Zugriffe auf die entsprechenden Volltexte ausgewertet, keine Aufrufe der Website an sich.

Search the repository


Browse